|
|
| Auteur | Message |
|---|
Ginger Chaplain DEARBOY ◮ Mark my heart, throw away the key, fill my love with ecstasy.

☇Messages: 407 ☇Inscription: 28/09/2011 ☇Crédits: Ⓒ gingercat. (avatar) ◮ lyrics from judy bridgewater Ⓒ icons from welt-herrschaft and vanidades (lj) ☇Pseudo: Calvaries, Rusty. ☇Statut: Bientôt fiancée.
Everybody, bottoms up! Poste: Assistante. Adress: #697, Little Italy. Relations trouble:
 | Sujet: FLOOD ▷ speak uuuup! Sam 1 Oct - 12:29 | |
|
Flood party yeah ----------------------------------------------------speak up speak up on the danceflood LE FLOOD EST OUVERT LES AMIS!!!!! |
|
 | |
Dex Alcotts YOUR ABSENCE CRIES LIKE A SILENT SONG.

☇Messages: 304 ☇Inscription: 29/09/2011 ☇Crédits: © calvaries (avatar) ✩ fuckyeaharmiehammer (sign). ☇Pseudo: dipsy/lika. ☇Statut: ✩ célibataire.
Everybody, bottoms up! Poste: ✩ assistant. (économie) Adress: #740, mag mile. Relations trouble:
 | Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 19:56 | |
| Allez les petits, on ramène ses fesses ici. _________________ ◗ YOU'VE GIVEN ME A CHANCE TO SEE YOUR LIGHT When it stops, choices are few. It's just me and you. Give me what I need to live. Help me come to you. the rapture ∮ how deep is your love ? |
|
 | |
Ruth Winckerman

☇Messages: 46 ☇Inscription: 01/11/2011 ☇Pseudo: Smashedwings.
 | Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 20:41 | |
| Hiii du flood. |
|
 | |
Samuel Hadewych

☇Messages: 96 ☇Inscription: 01/11/2011 ☇Crédits: AEROPLANE, TUMBLR ☇Pseudo: FAUSTINE ☇Statut: CELIBATAIRE
Everybody, bottoms up! Poste: Stagiaire dans le domaine de l'économie. Adress: Relations trouble:
 | Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 20:49 | |
| Je ramène mes fesses ici.  |
|
 | |

☇Messages: 304 ☇Inscription: 29/09/2011 ☇Crédits: © calvaries (avatar) ✩ fuckyeaharmiehammer (sign). ☇Pseudo: dipsy/lika. ☇Statut: ✩ célibataire.
Everybody, bottoms up! Poste: ✩ assistant. (économie) Adress: #740, mag mile. Relations trouble:
 | Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 20:52 | |
| Dommage que je puisse les toucher qu'en privé. Vous allez bien ? _________________ ◗ YOU'VE GIVEN ME A CHANCE TO SEE YOUR LIGHT When it stops, choices are few. It's just me and you. Give me what I need to live. Help me come to you. the rapture ∮ how deep is your love ? |
|
 | |
Prue Hardwest

☇Messages: 58 ☇Inscription: 01/11/2011 ☇Crédits: crusty creek (avatar); rebekah-the-vampire-diaries@tumblr (gif) ☇Pseudo: shiny. ☇Statut: single
Everybody, bottoms up! Poste: reader Adress: Relations trouble:
 | Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 20:53 | |
| HERE I AM. |
|
 | |
Samuel Hadewych

☇Messages: 96 ☇Inscription: 01/11/2011 ☇Crédits: AEROPLANE, TUMBLR ☇Pseudo: FAUSTINE ☇Statut: CELIBATAIRE
Everybody, bottoms up! Poste: Stagiaire dans le domaine de l'économie. Adress: Relations trouble:
 | |
 | |

| Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 20:59 | |
| Petit chou. Dans ce cas.  Ça va très bien même si je fais que de tousser depuis trois/quatre jours, c'est rageant. _________________ ◗ YOU'VE GIVEN ME A CHANCE TO SEE YOUR LIGHT When it stops, choices are few. It's just me and you. Give me what I need to live. Help me come to you. the rapture ∮ how deep is your love ? |
|
 | |
Prue Hardwest

☇Messages: 58 ☇Inscription: 01/11/2011 ☇Crédits: crusty creek (avatar); rebekah-the-vampire-diaries@tumblr (gif) ☇Pseudo: shiny. ☇Statut: single
 | Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 21:01 | |
| Oh, on va tous finir par être malade. MON TEAA. |
|
 | |
Samuel Hadewych

| |
 | |

| Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 21:12 | |
| Fais pas trop la maligne, tu vas voir. Toi aussi tu vas clamser. Et puis, ce foutu changement d'heure, c'est relou. _________________ ◗ YOU'VE GIVEN ME A CHANCE TO SEE YOUR LIGHT When it stops, choices are few. It's just me and you. Give me what I need to live. Help me come to you. the rapture ∮ how deep is your love ? |
|
 | |
Samuel Hadewych

| |
 | |
Prue Hardwest

| Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 21:13 | |
| i'm too sexy for my shirt. |
|
 | |

| Sujet: Re: FLOOD ▷ speak uuuup! Mar 1 Nov - 21:17 | |
| Ah non mais moi aussi mais là, je vous le dis, je vais clamser.  On dirait une espèce de bronchite qu'a mutée, je suis par terre toutes les trois secondes.  (oui bon...) AH MAIS C'EST CE SOIR, MERDE ! Moi plus que toi, bibi.  Y a qu'à demander à Samuel. _________________ ◗ YOU'VE GIVEN ME A CHANCE TO SEE YOUR LIGHT When it stops, choices are few. It's just me and you. Give me what I need to live. Help me come to you. the rapture ∮ how deep is your love ? |
|
 | |
Samuel Hadewych

| |
 | |
|